منو وبلاگ
امیر المؤمنین علی (ع) فرمود:: بزرگترین و مهمترین تکلیف الهی نیکی به پدر و مادر است.
نويسندگان
عناوین مطالب.
دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهشت دختران و آدرس http://hejabefatemeh.loxblog.com/ 

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما

لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مترجم سایت

سفارش حضرت فاطمه سلام الله علیها:


سفارش بانوی عفاف و حیا به زنان، حفظ حجاب و ستر و پوشش در برابر نامحرمان است .آنجا که مادر سادات از کور و نابینا روی می گیرد و با حجاب کامل در برابر او حاضر می شود. اوج تقوی و خلوص را می توان دید. حجاب  بر خلاف عقیده برخی نه تنها محدودیت نیست، بلکه مصونیت است.
در بین انواع حجاب چادر حجاب برتر است. زن با پوشش کامل در هنگام حضور درعرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی حد و مرز خویش را تعیین می نماید. او بدین وسیله عملا به  جامعه تفهیم می کند که زنی متدین است و الگوی رفتارش بانوی عفاف و حیا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست. در این هنگام چادرش سنگر جهاد او خواهد شد و زندگیش رنگ و بوی فاطمی خواهد گرفت. بدین سان دیگر او اسیر دام های مدهای عجیب و غریب غربی نخواهد شد. چرا که او به خودشناسی که مقدمه خدا شناسی است رسیده است. در این مسیر الهی بها و قیمت وجودی خویش را نه تنها بهشت بلکه لقا حق می داند و حاضر نیست زیبایی هایی که خالق منان در این دار فانی دنیا نزد او به امانت گذاشته با بی حجابی یا بد حجابی مرتکب خیانت در امانت گردد. آری حجاب ارزش و اعتبار زن را در جامعه بالاتر می برد و همواره از گزند و آفات بیماردلان کوردل محفوظ و مصون خواهد ماند. حجاب هدیه ایست الهی که پذیرفتن آن لیاقتی الهی می خواهد. حجاب بهانه ای ست برای استحقاق شفاعت مادر سادات حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها.
به امید شفاعت حضرتش در سنگر حجاب و عفاف می مانیم و به این ماندن بر خویشتن خویش می بالیم.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت23:25---30 دی 1400
ممنون از شما برای وبلاگ خوبتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: سفارش حجاب
| چهار شنبه 29 دی 1400 | | 22:39 | | بهاره کریمی |
درباره


****** بسم الله الرحمن الرحیم ****** در عشق، تو اقتدا به زهرا کردی صد پنجره نور، بر جهان وا کردی آرامش و رستگاری دنیا را در خیمه چادرت مهیا کردی ******************************** با سلام من بهاره کریمی هستم دانش آموز پایه ششم ، مدرسه پروین اعتصامی ******************************** قصد دارم در این وبلاگ ارزش والای زن را در جهان نشان دهم و فرهنگ حجاب را در جامعه زنده کنم.شما خواننده عزیزمی توانید آزادی و حجاب و پوشش و آرایش و کلیه مسائل زنان را در این وبلاگ مشاهده کنید. لطفا با نظرات خود ،من را برای تهیه بهتر مطالب یاری کنید
امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

آیه قرآن تصادفی

TOOLS SALAVAT